Testers gebruiken 7 dagen achter elkaar een sheet mask (deel 1)



   

Je hebt waarschijnlijk wel eens een sheet mask gebruikt, maar heb je ook weleens geprobeerd iedere dag een sheet mask te gebruiken?

Het zogenaamde "1 day 1 mask" is erg populair in Korea onder degenen die streven naar "Glass Skin". Wij hebben 4 klanten gevraagd deel te nemen aan onze Testerpanel om deze uitdaging aan te gaan en 1 sheet mask per dag te gebruiken voor 7 dagen achter elkaar.

Je kunt hun skin dagboek volgen hier beneden.





Fabienne
Leeftijd: 20 ~ 25 jaar
Huidtype: gecombineerd
Problemen: last van irritatie bultjes de laatste tijd
Dagelijkse omgeving: kantoor bureau
K-beauty level: regelmatige gebruiker

Start de challenge

Het begint met een zeer vermoeide huid en een persoon die niet echt goed voor zichzelf heeft gezorgd vanwege het werk. Ik heb onwijs donkere kringen rondom mijn ogen en mijn huid is echt uitgedroogd. Het was dus een goed moment om de 1 day 1 sheet mask uitdaging te starten gedurende 7 dagen.

Halverwege 

Op de derde dag was mijn huid erg gehydrateerd, maar ik kreeg wel een beetje break-out. Ik denk dat mijn huid zich probeerde te de-toxen om de slechte dingen uit mijn huid te duwen. Maar na een tijdje begon mijn huid meer gehydrateerd en helder aan te voelen. Je kunt ook zien dat de break-outs zijn vervaagd.


Laatste dag

Op de laatste dag voelde mijn huid veel gladder, helderder en meer gehydrateerd dan op de eerste dag. Ik kon zelfs op pad gaan zonder make-up!






Diena
Leeftijd: 30 ~ 35 jaar
Huidtype: gevoelig
Problemen: donkere kringen, droog en schilferige U-zone
Dagelijkse omgeving: kantoorwerk + buitenlucht op de fiets + drukke moeder en Instagram beauty blogger
K-beauty level: nieuwe gebruiker

7 Days Sheet Mask Challenge

Wat ontzettend leuk om als tester gekozen te worden! Ik heb nog nooit een 7 days sheet mask challenge gedaan, dus ik was super benieuwd! 


Dag 1 / Snail Bee High Content Mask Pack

Dit is een hydraterend masker met slakkenslijm extracten en bijengif, het maakt je huid gehydrateerd en zacht.

Ik vond dit een heerlijk begin van de challenge, al klinken de ingrediënten erg spannend. Het masker ruikt nauwelijks, qua formaat prima. Na 10-20 min intrekken klop je het overgebleven essence in op het gelaat, afspoelen hoeft niet.

Mijn huid was erna iets rood, niet van irritatie maar van de werking. Mijn huid voelde echt ontzettend zacht, ik vond hem zalig! 
  
  

Dag 2 / Everyday Bouncy Facial Mask

Wederom een hydraterend masker. Bevat honing extract, propolis en galactomyces. Ook dit masker ruikt nauwelijks, al had ik een zoete geur verwacht ivm de honing. Dit masker was prima qua formaat, al zijn de meeste sheet masks te groot voor mijn gezicht.

Dit masker gaf mijn huid echt een hydratatie boost! En mijn huid was zo glowy, I Loved it! Ik heb erna niet eens foundation gebruikt, omdat mijn huid er zo mooi stralend uitzag dat ik dat zonde vond.

Dag 3 / Squeeze Green Watery Sheet mask

Dit masker bevat peterselie en Chlorofyl extracten, die je huid hydrateren en beschermen tegen omgevingsstress en het verfijnd de huidstructuur. Dit masker heeft een zachte frisse geur, heel lekker.

Mijn huid voelde zo fris en zacht door dit masker! Alsof je zo uit de schoonheidsalon komt na een facial, heerlijk! 






Dag 4 / Bio-zeup Firming Sheet Mask

Dit masker ruikt heel fris! Het bevat een combinatie van extracten van natuurlijke paprika en gefermenteerde actieve ingrediënten. Het masker voedt de huid intensief, verbeterd de elasticiteit en versterkt de contouren van het gezicht.

Mijn huid voelde zo zacht, glad en 'strak', dit is een geweldig masker voor de wat 'rijpere' huid, heel fijn!

Dag 5 / Jumiso Chewy-Elasticity Mask Sheet

Dit masker benadrukt de stevigheid van je huid en helpt bij het modeleren van een ovaal gezicht. Dit masker bestaat uit een tissue en een mesh laag. Je brengt eerst het masker aan, daarna verwijder je de mesh laag. Dit masker is heel groot! Maar wel om te vouwen zodat hij alsnog past.

Dit masker ruikt echt goddelijk, bloemig. Mijn huid ziet er heel mooi uit na het masker en voelt heerlijk zacht. Dit masker ga ik zeker weer eens gebruiken, alleen al om de geur!




Day 6 / Jumiso Skin Lightning-Brightning Mask Sheet

Dit masker heeft ook twee lagen; het tissue masker en een mesh laag die je verwijdert nadat je het masker aangebracht hebt. Ook is deze weer heel groot, maar daar word je snel handig in.  Zalmkuit en Ceramides verhelderen de vermoeide en doffe huid en herstellen de huidbarrière in dit masker.

Dit masker heeft ook een zachte, aangename bloemige geur, ik hou daar zo van! Dit is een masker die je huid echt oppept! Mijn gezicht voelde frisser, soort caffeine shot voor je gezicht, aanrader!! 

Day 7 / Jumiso Rich-Nourishment Mask Sheet

Het aller laatste masker van de Challenge. Dit masker is een revitaliserend tissue masker die natuurlijke ingrediënten bevat, het voedt je huid en houdt het in balans. Dit masker ruikt bijna niet en is erg groot qua formaat zoals de andere van de Hello Skin series. Toch vind ik deze maskers echt heel fijn ondanks de grootte.

Dit masker was zo fijn, dat ik geen crème heb gebruikt erna! Ook uren later voelde mijn huid nog zacht en gehydrateerd aan. 

The result

Wat een geweldige Challenge om te doen! Dit zou iedereen standaard om de zoveel tijd moeten doen, zo zalig! Mijn huid heeft echt zichtbaar een flinke boost gehad! Ook is het gewoon heerlijk om echt een relax momentje te hebben wanneer je een masker gebruikt. Ik ben ontzettend verrast door het resultaat, de kwaliteit van de maskers, de ingrediënten en diversiteit in extracten, en het assortiment van Haru Haru Beauty.

Ik ga dit absoluut vaker doen!
Bedankt Haru Haru Beauty! 






Hoe vaak gebruik jij een sheet mask?

Comments